marți, 7 septembrie 2010

fun talking xD

[So..la insistentele X-anei postez aceasta convorbire]
Eu: ce faci?
Ea: bine ma uit pe facebook la pozele lui X. tu?
Eu: Bine ..hmm m`ai zapacit cu X..x_x..imi e ca intr`o zi..sau mai bine zis curand il voi bate!! [acum imi dau seama ca el nu are nici o vina ca ea e asa disperata dupa el]
Ea: vaii cum sa dai in el. N-ai vazut ce fetisoara dragalasa are?
Eu: Pai ce am zis eo ca o sa ma ating de el sau d`astea?!
Ea: heii si atunci cum o s ail bati?
Eu: o sa..sa il bat cu..(fac o pauza)
Ea: Cu ce?!
Eu: cu..cureaua..dhaa
Ea: cum sa dai in el maaaa ai uitat ca el e X?!
Eu: da ma si? Eu nu dau in el! Nu il ating so..a bwaa am intrat acum pe facebook  si mi-a acceptat S cererea de prietenie!
Ea: da?
Eu: da..am tupeu sa-l bag in seama?
Ea: baii esti tampita?! Fratee e S..
Eu: poi si daca e S nu e si el om? Bai hai ca eu tre`sa plec te sun eu in 5 minute..intra tu pe facebook la mine si baga-l in seam ape S..
**Peste 5 minute**
Eu: asa sa revenim..
Ea: baiii i.am zis lu` S “buna”si nu a raspuns..
Eu: deci..de la mine are o palma..ba nu 2 ca sa fie nr. Par..
Ea: baiii Sima [ea imi zice pe numele de familie]..tu bati pe toata lumea?!
Eu: nu ma. AiureaK
Ea: parca te vad ca te imprietenesti cu S si ii dai 2 palme din “prietenie”..
Eu: da bwaaa si o sa ii zic: “mai tii minte cand nu mi`ai raspuns pe facebook?”
Ea: =] da baii si ii dai una..
Eu: 2 am zis si  sa imi scriu pe palme Sima sa nu uite cine i`a dat 2 palme…
Ea: hai ca tre`sa o vad si pe asta..
Eu: o sa o vezi dar asteapta mult si bine..
Ea: baiii hai ca eu nu mai pot sa vorbesc..ca la 1 ma intalnesc cu Iulia sa mergem la chiosc sa ne luam revistee..
Eu: oke vorbim mai incolo..
Ea: oke te pup pa..
Eu: bye
 ..sper ca va placut convorbirea noastra..so fuck off xD
..[mie una sincer mi se pare plicticoasa. Am repetat-o de minim 10 ori. Enjoy]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu