miercuri, 1 septembrie 2010

o zi de neuitat..ultima

Marti 31.08.2010..o zi ploioasa..ultima zi de vara..initial am vrut sa fie o zi de neuitat si asa a fost..din pacate prietenii mei n`au fost in intregime alaturi de mine.. dar au au avut altii grija de mine deci sa incep..
 Hmm..:-??..era vre`o 3 cand m`am intalnit cu Andy sa mergem in sk8..pe drum eo incercam sa o pregatesc spiritual (ca vorba aia era prima data cand venea si ea in skate) ..ajungem in parc..
 WTF!! era gol..mi`am zis: e calr n`am cu cine sa stau..
 Stau..ma gandesc ce ma gandesc dupa care imi vine o idee.. hai sa`l sun pe el [ C-nu vreu sa ii dezvalui identitatea].
 Il sun disperata crezand ca nu e in park..raspunde..si imi zice ca e sub rampe..oke ma duc la el..ii fac cnostinta cu Andy..mrg.vorbim ce vorbim..dupa care pe Andy o suna mama ei..o anunta ca vine sa o ia..
 In acel moment imi zic: so relax..just smile..totul o sa fie bine..
 Oke o duc pe Andy in statie impreuna cu C..stau puitn cu ea dupa care o las singura [urat din partea mea]..
 Ma intorc in Skate impreuna cu el..stam amn2..[prefer ca acesc capitol sa nu il detaliez]..
 Ajung in sk8..frumos acolo..vine Bluu ah trebuia sa ii zic cu parere de rau ca e ultima zii din vacanta in care vin in sk8..trist dar in acelas timp placut pt ca eo sigur nu o sa uit aceasta zi..
 Pe la 19:30 a trebuit sa plec..am lasat in urma prieteni..idile..peripetii..dar un lucru il stiu sigur am avut o vacanta de neuitat in acest loc..ii iubesc pe toti pe care i`am cunoscut in acest loc..si le multumesc ca m`au suportat..dar mai ales il iubesc pe el si sigur nu ma va uita..enjoy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu