miercuri, 1 septembrie 2010

talking about them..xD

so..vorbind cu Roxana sau cum ii place ei sa ii zic X-ana..
 eu: ce faci bwaaa?
 ea: Bine tu?
 eu: ma gandesc la el..8->
 ea: la creacanel nu?=]
 eu: nu e cracanat xD..si are si el un nume baii asta ;)
 ea: a da..stai cum il chema..?
 eu: X ai uitat [si ma bufneste rasu`]
 ea: da ma cum sa te cheme asa?.. macar Y are un nume mai normal si o porecla care i se potriveste..si se mai da si cu sk8..X ce stie sa faca?
 eu: X stie sa...sa se dea cu bike`ul dhaa...
 ea: nu l`am vazut nicioada sa se dea cu bike`ul..pe Y il vezzi mereu..
 eu: eo l`am vazut pe X si crede`maa stia sa se dea
 ea: da ma da..bine pote l`ai vazut tu eu nu l`am vazut niciodata
 eu: mda tre`sa vina in fata ta sa il vezi?
 ea: n`are ma talent..macar Y se da cu sk8..prea binee
 eu: mda hai gta ca m`ai zapacit Y in sus..Y in jos..intr`una numai Y gta :-t
...so..convorbirea a continuat dar nu a mai fost asa int..so fuck off xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu